Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Idag fikk jeg brev fra nav.. "Oppgave over arbeids- og velferdsetatens utbetalinger og trekk i 2008" Beløp: 7920 Kode og tekst: fra NAV innkrevning: 229 Underholdnisgbidrag til barn (skattefri) Fødselsnr: XXXXXXXXXXX NAVN NAVN NAVN 1) Beløpet føres ikke inn i selvangivelsen. Hva er dette?
*toppris* Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 dette er info manfår sendt ut i tiden da man får alle papirer etc hvor summene skal kontrolleres mot selvangivelsen.. er en oppsummering av utbetalinger... men på denne står det at det skal ikke føres på sevangivelsen, så er kun info til deg om hvor mye du har fått utbetalt i fjor:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 fikk nesten 50 000 kroner jeg. Det var barnebidrag fra faren. Samme brev som du fikk. Var det sånn rart brev, som var perforert?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Brevet va akkurat som en slik ``lønns-slipp` fra NAV.. Bare at den var litt større, og den var blå! Hadde håpet det var penger som kom på konten min jeg, sø'ørn da
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Nei, dessverre:) Det er kun info om utbetalingene i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå