Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Nok en dag med bekkenløsning og INGENTING å finne på! Leiligheten er vasket og ryddet, alle klær er vasket, tørket og brettet.. Nå vet jeg rett og slett ikke hva mer jeg kan finne på (utenom å spise)! Har bekkenløsning så jeg kan ikke jobbe og kommer meg ikke ut uten bil siden det er langt til busstoppet og da er jo bekkenet ødelagt før jeg kommer frem dit. Mannen min har bilen på jobb og kommer ikke hjem før halv fem.. Savner han så utrolig masse disse dagene.. Er ikke kommet lenger enn til 34+3, men pga bekkenløsningen får jeg ikke jobbe. Ingen av vennene mine er hjemme på dagtid så jeg begynner sakte men sikkert å bli gal av rastløshet.. Det er som om hodet fremdeles lever uten bekkenløsning og vil gjøre masse, mens kroppen ikke henger med og helst vil ligge på sofaen.. Prøver å lese masse i bøker o.l, men er fremdeles like rastløs!! Noen som har noen ideer for hva jeg kan finne på??
Kliko Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Uff "/ Kjenner meg så sinnsykt igjen. Nå har jeg bare 6 dager igjen til termin, men har fått min dose med å gå hjemme å kjede vette av meg jeg å! Og ingen er jo hjemme om dagen, de er jo endten på skole eller jobb... Men du kan jo prøve å lage hjemmeside, eller leie film. Lær deg og strikke eller hekle Gå inn på noen hobby sider så finner du sikkert noe å gjøre =) Du kan jo gjøre som jeg gjorde, begynte å følge med på gode og onde dager på tv 3 ( skikkelig tragisk), men det fikk i hvertfall timene til å gå
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Har faktisk tenkt litt på dette med strikking eller hekling, og det kan kanskje være noe jeg kan like.. Men jeg er nå 31 år og har ikke gjort det siden formingen i 9.klasse! Det er ikke sikkert det bli så bra, men pytt sann, så lenge jeg får noe å gjøre! Har begynt å se altfor mye på tv også, men kan ikke se for meg at det er det dagene skal bestå av de neste 6-7 ukene.. Tror jeg skal kjøre å kjøpe en bok og litt garn i kveld når mannen min kommer hjem med bilen slik at jeg er forberedt til i morgen.. Orker ikke en dag til som dette!! Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle lengte tilbake til jobb! Heldige deg som kun har 6 dager igjen.. Krysser fingrene for at du ikke går over tiden og kjeder deg enda mer:)
Kliko Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Ja det er skikkelig kjedelig å gå å vente.. Nå går jeg rundt og spiser alt som er av bringebær, kanel og sånne ting for å få litt fortgang i ting, men virker ikke som om han har noe hastverk med å kommer ut gitt Du kan jo bake også, legge det i fryseren til barsel besøk Det hadde jeg gjort hadde vi bare hatt stor fryser, men har bare en mini-bitte-liten en som må brukes til mat .. Du får begynne med noe lett da ( når det gjelder strikking), du kan jo lage skjerf eller teppe
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 Baking var jammen lurt!! At jeg ikke har tenkt på det før.. I tillegg til at jeg da kan ha noe til barsel besøk, så kan jeg kanskje kose meg litt med "prøvesmaking" også Strikking og baking blir jo en kjempe kombinasjon.. Bake og så strikke mens det hever og stekes:) Jeg føler virkelig med deg som går rundt å venter og prøver alle triks i boka.. Men det er vel sånn det er når man er kommet så langt:( Føler du at det er noe på gang, eller er alt som før?
Kliko Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Ja, klart du må smake, det som er halve morra med baking da ;D hehe.. Merker bare mye nedpress, også fikk jeg samboer til å sjekke åpning i går kveld ( var noen som hadde skrevet et innlegg om hvordan man gjorde det så da måtte det jo prøves), og ifølge det vi fant ut så har jeg 2-3 cm åpning, og da er jo ting rett rundt hjørnet =) Hadde mye kynnere i natt også, men det gikk over ( desverre!).. Så nå er ting tilbake til det normal, hvor jeg egentlig ikke kjenner noe forskjell ... Dagene går mer sakte nå enn det de gjorde for noen uker siden ja ..
S. Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Kjenner meg igjen jeg og. Er bare 31 + 4, men er sykemeldt med bekkenløsning. Leiligheten er gullende ren, klær er vasket. Baker en del, og sitter på nettet. Er håpløs når det kommer til alt som heter håndarbeid, så det har jeg gitt opp ) Har heldigvis en venninne som jobber turnus, kaprer henne på alle fridagene. Foruten det prøver jeg å komme meg ut en tur hver dag, orker ikke gå så mye, men bruker bilen til senteret og handler mat, f.eks. Bare sånne små ærend. I dag har jeg f.eks. vært på synsundersøkelse. Hehe. Gleder meg til flere blir ledige på dagtid!
passilurken Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 har det på samme måte som deg, bare at jeg ikke klarte NOE! har måtte sitte å se på at foreldrene mine vasker og rydder huset mitt, og det er ganske frustrerende! jeg har lært meg å strikke masse, har bakt til den store gullmedaljen og ellers må man faktisk bare innse at man ikke klarer noe. dersom man har et lite prosjekt hver dag, går det mye lettere. selv er jeg på overtid og må jo bare si jeg er dritlei. men jo mer jeg tenker jeg er dritlei, jo mer lei blir jeg. derfor er det viktig å tenke litt positivt! lettere sagt enn gjort, i know, men man må bare tvinge seg. jeg tenkte hele tiden på at jeg skal gå to uker over tiden, for da blir det ikke så vanskelig nå når jeg faktisk er på overtid. blir nok mye tv her i gården, men jeg strikker det meste av tiden så da går det. og jeg har ikke strikket siden 6klasse... men finn en enkel oppskrift på babyklær! det går fort og er kjempekoselig:) bare husk å les en linje i slengen, for da er det ikke så vanskelig! klarer jeg det, klarer du det:)
rigmora Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Uff jeg føler med deg.. har også bekkenløsning og klarer ikke stå oppreist så lenge om gangen..Så det blir mest sofaen og tiden går utrolig sakte!!! Men jeg fikk et tips her inne for noen uker siden om å kjøpe et sånt puslespill med mange brikker.. litt nerd kanskje =).. men jeg kjøpte et på 500 brikker som jeg skal henge på gutterommet hans når det er ferdig =) Det er faktisk ganske gøy, og får tiden til å gå =) Bortsett fra nå som jeg bare har en haug med svarte nesten like brikker igjen da... Ellers laster jeg ned masse morsome serier fra nettet. Lykke til =)
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2009 Tusen takk for masse ideer! Tror det skal bli litt lettere om dagene nå.. Kan jo gjøre litt forskjellig hver dag.. Og ja, det er altfor lenge igjen til at jeg skal begynne å sutre skikkelig. Skal prøve å være positiv og holde meg opptatt med disse nye ideene noen uker til, men det kommer nok flere klager fra meg når jeg begynner å nærme meg slutten evt overtid:) Som dere ser skriver jeg dette midt i natten så nå begynner vel en periode med dårlig søvn. Prøver å se det positive i det, som for eksempel at jeg blir litt trøtt på dagen uten søvn på natten og da må jeg jo sove:) Det forsvinner fort en time eller to da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå