Gå til innhold

Vil dere følge min slankeblogg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://nu-shape.blogspot.com/

Starter i dag og skal holde på til 24.aug. 09.

Det vil komme inn noen grufulle bilder senere i dag. Som dere da vil se så har jeg en del å slanke bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde å legge inn kommentar på blogginnlegget ditt, men det gikk ikke. Jeg ønsker deg lykke til med slanking og forestående operasjon. Har ikke tro på pillekurer, men å spise sunt og være i moderat aktivitet. Hvor høy er du? Synes ikke så var så fryktelig tung (rett over 90 kilo?), men det kan jo hende at du er under middels høy?

Skrevet

Jeg skal prøve å fikse det komentar greiene. Jeg er 157 cm og følger du bloggen og ser på bildene så ser du at de 37 kiloene sitter stygt på.Jeg skal legge dem inn nå.

Skrevet

Nå er bildene lagt inn. Våger du å se uten å spy ?

Skrevet

Lykke til. Jeg lurer litt på hvor gammel du er jeg? Og hva skjer med all overflødig hud som du vil få etterhvert. Uff, jeg har nok ikke noe å klage over. Jeg spør ikke for å provosere. Men hvordan gleder du deg til sommer og bikinisesong? Er det liksom et mareritt eller takler du det greit?

Skrevet

Det kommer til å henge enda mer. Derfor må helst alle 37 kiloene bort før jeg legges inn for bukplastikk og brystreduksjon. Og jeg har og fått tilbud om lårene. Disse kom faktisk når jeg var 60 kilo. Altså 5 kilo overvektig ,som er ingen ting. Jeg nærmer meg 38 og har aldri badet med barnet mitt eller gått på stranden i noe annet enn bukse og genser.

Skrevet

Hei hi. Var inne å tittet på bloggen din, jeg må bare spørre.

Hvor lav er du om du veier 92 kg? Jeg er 1.63, veier mellom 75 og 80!

Så, jeg er overvektig, men har ikke en slik kropp.

Moderert - Webmaster AK

Skrevet

Nei, jeg er 1,57 og vekten står på 92,6

Skrevet

Det var da voldsomt hvor hyggelige enkelte var da? Hvorfor i all verden skulle HI lyve om vekten sin når hun er anonym både her og i bloggen sin? 92,6 kg fordelt på 157 cm er ganske mye. Selv er jeg for tiden 94 kg, men har strekt det ut over 171 cm så jeg er slankere.

Jeg vil gjerne følge bloggen din, HI og er sikker på at du klarer å gå nedde kiloene du skal. Er de pillene noe du får på resept? Og hva er i såfall kravet for å få dem?

Skrevet

Så flink du er som har tatt et valg og gjøre noe med kroppen. Det skulle vært flere som deg. Når en først har kommet i gang, så går det som relgel greit. Tror det værste må være å bestemme seg.

Håper du lykkes, og jeg har lagret bloggen din på favoritter.

Hvor gammel er du forresten?

Skrevet

Ja da får jeg gå på vekten i morgen tidlig og ta bildet til deg da om det kanskje overbeviser deg, og legge inn på siden.

Skrevet

Takk. Jeg er mellom 35 og 40 en plass. Vekten min får du, men ikke alderen. Det er ikke så mange av oss gamlingene her inne.

Skrevet

Nå bestiller jeg også.

Er selv veldig overvektig, og litt ekstrahjelp i begynnelsen synes jeg er bra. Jeg sykler og svømmer mange dager i uken og har lagt om kostholdet, men ser enda ikke store forandringene.

Skrevet

Nei. Jeg skal ikke fyke ned i vekt, men ta det med ro. 500 gr i uken er da ikke å fyke ned i vekt. Jeg har allerede gått ned 23 kilo da. Så jeg vet jeg klarer å gå ned mer,men nå har det stoppet opp litt og derfor ville jeg prøve disse pillene. Dette er en test for meg selv og for å se om disse virker eller det enda en gang er juks ute og går. Jeg har aldri før tatt verken pulverkurer eller slanketabletter, men jeg tok en telefon til fastlegen før jeg bestilte dem, og han hadde og fått info om at disse hadde en viss effekt. Så nå for vi se da.

Skrevet

Så tøff du er HI! Jeg håper virkelig du får det til.

FYI til dere som lurer på om huden hennes ser sånn ut pga. alder eller vekt: Jeg veier rundt åtti og er førti år, men huden min er nesten helt stram og fast. Tror det kommer an på hvor elastisk huden er.

Skrevet

Takk. Nå har jeg lagt inn ett bildet med klær på. Som dere ser så ser jeg straks litt bedre ut. Eller er det bare jeg som syntes det ?

Skrevet

Har du allerede gått ned 23 ger du virkelig flink.

Det er ganske tøft å skulle gå ned 500g hver uke for du vil treffe på platåer der du ikke vil gå ned noe på flere uker selv om du er flink med kosthold og mat.

Jeg har akkurat begynt på vektnedgangen min. Var 105 kg og har gått med 1,9 kg så langt. Det er en lang vei å gå, men mitt mål er 70 kg og jeg håper å ha nådd det til neste sommer. Tar det tar lengere tid får det bare gjøre det, men ned skal jeg.

Du får ha lykke til.

Skrevet

Takk for det. Og lykke til selv. Nå skal det vekk.

Skrevet

Dere som slanker dere, hva består dagens måltider av og hvor mange spiser dere? Sliter selv med å gå ned i vekt, klarer ikke finne motivasjonen! Jeg skal ikke ta av like mange kilo som dere, men trenger litt tips likevel:o)

Skrevet

Med disse pillene så skal en spise det en spiser normalt.

Men jeg prøver i spise mye fisk, salater, frukt og grønnsaker. Men jeg har til lettrømme og holyday dip til. Og jeg har kuttet godt ned på PepsiMax. Men jeg drikker det fortsatt og kommer ikke til å kutte den helt ut.

Skrevet

Jeg spiser 4 måltider med vamnig mat, men er bevist på å ikke velge det feteste. Og jeg trener stort sett 1 time om dagen, hvor tungt varierer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...