Gå til innhold

Blir såå irritert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei venninne som leenge har prøvd å bli gravid- og nå som hun edelig har klart det, gjør ho ikke noe annet enn å syte å klage om alt!! er så syndt på ho for hun har så vondt i beina, og har blitt ''såå stor!'' ifølge hun selv. hun har nettopp kommet over 12 uker'n! etc..etc.. (og klagelista er lang!!)

blir så j**lig irritert! -måtte bare få det ut noen plass!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, man kan jo få problemer selvom man har ønsket seg det lenge..

men hun klaget kanskje masse fordi hun ikke ble gravid også?

Kanskje hun er en typisk negativ person?

Jeg har selv prøvd leeeenge, og er sikker på, 98%, at når jeg blir gravid så får jeg svangerskapet fra helvete, bare for at det skal huskes liksom.. Det er typisk min flaks!

Særlig når alle venninner rundt meg har hatt perfekte svangerskap og blitt gravide på første forsøk..

MEN, jeg har ikke tenkt å klage uansett - til det er jeg for takknemlig :)

Men jeg kanskje en typisk positiv person, jeg klager ikke så mye nå i ventetiden heller..

Skrevet

Kan hende det er fordi hun har ønsket det så lenge og så sterkt, og at hun på en måte må føle på masse plager, for at det er uvirkelig for henne... Får ikke helt frem det jeg mener, men de er bekfretelser for henne på at hun virkelig har greid det:) Bare gled deg med henne, det går nok over:)

Skrevet

så bare fordi hun har strevd med å bli gravid skal hun ikke få klage over plager??

ser ikke helt logikken......

Skrevet

Kanskje hun bare har en ekstremt teit måte å hele tiden måtte bekrefte at hun endelig er gravid? at hun bare føler at hun mååå snakke om det for at det skal være virkelig?

Skrevet

la henne klage :) hun er endelig gravid. å vil nok leve ut heeleee graviditeten :) på alle slags mulig måter. for prøvere som blir gravide blir gjerne ekstremt gravide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...