nøstegutt Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Er en smule lei!!! Magen er i veien og murringene nederst i magen når jeg står ei stund begynner å bli temmeli slitsåm!! Beklager sytingen men måtte bare få det ut... :-/
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hehe, det er lov å syte litt ;-) Selv har jeg 40 dager igjen, og har ikke rukket å bli lei ennå (utrolig nok). Jeg koser meg faktisk glugg i hjel med denne graviditeten, det å kjenne gullet bevege på seg inni der, snakke med henne, synge for henne... Kanskje det er noe galt med meg, hehe, for jeg har inntrykk av at de aller fleste er veldig lei, lenge før de kommer til 40 dager igjen.... :-) Vet ikke om det er noen trøst, men 60 dager går jo fort da !! Tenk at du har gått myyyyyyye lenger enn det allerede !! :-D
Dossa :) Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er enig med deg Mother2be, jeg har att 47 dager før jeg får møte tulla mi og jeg er ikke lei ennå. Egentlig ganske rart for formen er ikke til å skryte av.....men det er som du sier.....en stor glede å kjenne tulla sparke fra seg......synge for henne og fortelle henne om hennes to eldre søsken som gleder seg enormt til hun skal komme!! Hold ut. Det er ikke lenge før du kan holde den lille i armkroken din. Og det er en herlig tid vi går i møte Masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå