♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/490504/offset/4 Hvordan i all verden skal jeg få dette rent? Det jeg har prøvd er: - stålull - jif skurekrem - kjøkkensvamp - cilit bang anti fedt - plumbo ovn/grillrens - plumbo fettløser - mr muscle ovnsrens slik jeg ser det vil det bare være sann for evig? Stekeovnen i seg selv har jeg fått litt ren med ovn/grillrens fra plumbo og idag cilit bang anti fedt. Er bare det at det er så upraktisk å komme til innerst i ovnen med magen og ligge på gulvet og alt... Brettet står nederst i ovnen med et sant oppå (http://www.nyttig.no/produkt.cfm?id=982) for å fange opp ting som faller ned under steking.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Stålull, muskler og tålmodighet...been there, done that! Fryktelig kjedelig =P
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 noen andre ideer? Er så dårlig på sann som trenger masse tålmodighet, blir bare lei og gir opp. Også må jeg vite at det blir rent på slutten.....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Mannen min gir det også opp...selv om han burde få det til lettere enn meg, hehe!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 har lissom ikke så mye muskler i armene, men får ta litt og litt. har senebetennelse også- så ikke beste kombinasjonen det heller....
Pysa Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 fyll opp/legg det i vann med masse oppvaskmasskinsåpe (sterke greier - hold ungene unnaog bruk hansker), la det stå en dag, og skrubb med stålull. du kan også kjøpe en glasskrape på jernia (20-30 kr) og skrape veldig forsiktig. da blir det som nytt. senere: vask oftere :-)
Bomchicka Wah Wah Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Kjøp Mr Mucle ovnsrens på vanlig matbutikk. Spray på hele brettet og la stå et døgn før du skrubber, gjenta hvis den ikke blir ordentlig ren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå