mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Nå er det altså slik at jeg har et STORT problem:-D. Når vi skal på spa, har jeg bestilt en ansiktsbehandling til søndagen. Så til problemet. Tar jeg det på lørdagen, så blir jeg jo sygg og ugrei i huden når jeg skal på party med jentene her inne:-) Tar jeg den på søndagen......så vet jeg liksom ikke..... spa-damen har nok kjent søndagsånde før, men jeg husker at klatten sa noe om og ikke ta full kroppsmassasje dagen derpå. Men ansiktsbeh. går, gjør det ikke??? Dette var dagens STORE problem:-D
Reveenka Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Mye bedre å la dama på spaet slite litt på søndag, og heller være ballets dronning på lørdag c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Da er saken grei:-) Så kan føttene få gjennomgå på lørdag og så skal jeg svømme litt vet jeg. For en gammel, rotten skrott trives i svømmebasseng:-))
Karomamma Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Ooops, jeg har bestilt ansiktsbehandling på lørdag ettermiddag. Tror ikke det gjør noe, man skal jo sparkle over etterpå uansett. Søndagen vil jeg nemlig sove leeeeeenge
Gummelillan Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Ikke enkelt dette altså ;-))) Tenker spadamen har knadd på en og annen som har vært på fest dagen før allerede jeg, he, he, Men egentlig er jeg nå da sånn i modus for ikke å skjønne hva dere skal på spa for det er vel ikke noe gøy...? Neida, bare litt sur akkurat nå, for det ser virkelig ikke ut som om det går min vei når det gjelder å få til spa denne gangen. Helgen begynner å fremstå som trippelbooket... Så derfor foreslår jeg at dere tar dette som en testrunde og så planlegger vi ny tur til høsten en gang!!! Liker jo virkelig ikke å gå glipp av noe!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2009 Ja klart det, blir litt sånn tv2 hjelper deg:-) Så tester vi ut de forskjellige spabeh. drinkene i baren, vin og mat. Så vet du at du bare får det beste av det beste neste gang. For det blir en neste gang, og det trenger ikke å bli like lenge til som det var mellom Holmsbu og Son
Karomamma Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Vi ofrer oss for deg vettu, Gummelillan! No problem, her skal det testes! Hehehehehe, bare for å gniiiiiii det inn
Babyonboard ;-) Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Tvil ikke, kjære Gummis, vi skal nok teste for deg ;-) Vil du ha resultatene fortløpende pr sms??? Vi kan sende vi... Bare si ifra ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå