randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 det e smak å behag.. min var pakka 5 uker før.. greit å ha den pakket vist den finn ut at han skal komme før tiden
Underveis --> Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Har termin om litt over 3 uker, og begynte å pakke i dag. Regner med at riene ikke kommer som kastet på meg og at jeg rekker å ta med meg toalettsakene før vi drar ;-) Vil jo ha med mine mest behagelige klær, og de bruker jeg jo nå også. Har ikke kjøpt sånne småting ennå, som bing og ammeinnlegg. Får vel gjøre det også, selv om det føles litt snålt, må jeg innrømme :-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Det tror jeg man må føle litt på selv egentlig :-) Jeg har begynt å tenke på at jeg iallfall bør få kjøpt inn ting jeg trenger oppi den, som bind, ammeinnlegg, ammeBH og sånt. Og så begynner jeg vel kanskje å pakke ned det jeg allikevel ikke trenger til daglig NÅ, men har neppe bagen "ferdigpakket" før kanskje 2 uker før termin eller noe. Hvis så tidlig... Jeg er litt sånn "i siste liten"-pakker normalt også da - når jeg skal på ferie og i det hele tatt, hehe :-)
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Hehe, ler litt av det der.. for sist hadde jeg såååå god tid til å pakke den. En uke over termin var den fremdeles ikke pakka og jeg skulle bare opp på en sjekk på føden.. og der konstaterte legen vannavgang og jeg fikk ikke reise hjem igjen.. ble lagt inn.. så endte med at gubben pakka med seg masse drittklær som jeg IKKE følte meg vel i.. måtte også ligge 8 dager pga. hastesnitt og unge på intensiv og det gjorde ikke saken noe bedre, så denne gang skal jeg pakke om et par dager... Maks 34 dager igjen av svangerskapet ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå