Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 vet ikke helt hvordan jeg ska ta dette... men for noen dager siden sa samboern min at jeg måtte bestemme meg om hvor jeg skulle føde å slikt.. noe som ikke er så enkelt. vi er mye å til og fra. bor på 2 forskjellige plasser. men i lag. så når vi er på den ene plassen er d den feje og 4-5 mil å kjøre for å komme til nærmeste sykehus. evt. doktorbåt om d skulle skje noe på natt. å der ute har vi mye å gjøre å styre med. så han ønsker å være der når han har fri fra jobb. Men han ønsker ikke at jeg skal være der når fødselen nærmer seg. får forje fødsel gikk så fort. 4 timer fra første rie te ungen va ute. å han vil ikke at e evt ska føde i doktorbåten. E kan ikke tenk me te å ska ha noen andre med på fødselen enn han. Der vi bor ellers og der han jobb e d berre fødestue. der kan e ikke tenk me te å føde så lenge at fødselen ikke e så godt i gang at e ikke har mulighet te å kom me te nærmeste fødeavd. som e 10 mil unna. de har ikke akutt beredskap så har litt angst før at noe sku gå galt.. de hær hormollene e ikke heilt grei å styr. veit ikke ke e ska gjør eller sei te han. e andre ungen som e på tur.. mått berre få d ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå