Gå til innhold

slit litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hvordan jeg ska ta dette...

men for noen dager siden sa samboern min at jeg måtte bestemme meg om hvor jeg skulle føde å slikt.. noe som ikke er så enkelt. vi er mye å til og fra. bor på 2 forskjellige plasser. men i lag. så når vi er på den ene plassen er d den feje og 4-5 mil å kjøre for å komme til nærmeste sykehus. evt. doktorbåt om d skulle skje noe på natt. å der ute har vi mye å gjøre å styre med. så han ønsker å være der når han har fri fra jobb. Men han ønsker ikke at jeg skal være der når fødselen nærmer seg. får forje fødsel gikk så fort. 4 timer fra første rie te ungen va ute. å han vil ikke at e evt ska føde i doktorbåten.

E kan ikke tenk me te å ska ha noen andre med på fødselen enn han.

Der vi bor ellers og der han jobb e d berre fødestue. der kan e ikke tenk me te å føde så lenge at fødselen ikke e så godt i gang at e ikke har mulighet te å kom me te nærmeste fødeavd. som e 10 mil unna. de har ikke akutt beredskap så har litt angst før at noe sku gå galt.. de hær hormollene e ikke heilt grei å styr.

veit ikke ke e ska gjør eller sei te han. e andre ungen som e på tur.. mått berre få d ut..

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...