2 Hærligheter! Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Kjempegøy Var 12 uker:) Han lå opp ned,sprellet litt..Hehe,kjempegøy å se:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 hvor artig, heldig du er....jeg skal ikke på ul før 1 april
*toppris* Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 å så gøy:) jeg skal om en uke:) gleder meg, er da 13+4:)
2 Hærligheter! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Så gøy Gled deg!! Kikket etter deg,syntes jeg husket at du var gått over hit Hvordan er formen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå