Tautonia Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei, Jeg hadde en MA i september, men oppdaget på søndag når jeg hadde IKM at jeg er gravid:-) Utrolig glad!! Ønsker bare å beskrive hvordan mine symptoner var: Ble veldig trøtt om kveldene. Sovnet på sofaen rundt 2100 Kjente stikkinger i livmoren en uke etter EL Like før jeg skulle ha mensen hadde jeg litt mens smerter og følte at mensen skulle komme. Istedet kom det utflod og den kom aldri, men i helgen føltes det som den skulle komme når som helst. Puppene er litt ømme, særlig om morgenen. Håper virkelig at alt skal gå bra denne gangen!! Masse lykke til til alle som prøver:)
Lotta2010x2012 Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer såååå mye!!! Og masse lykke til denne gangen! Går nok kjempe fint skal du se:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer så mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Håper det går bra denne gangen:)
helle90 - 13pp - Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer Jeg er kjempesjalu...... venter i spenning på positiv test her i gården. Ventetiden er så lang!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Herregud! Jeg har også små-stikninger. Er ca en uke etter EL her, og har IKM om en uke. Nå er jeg speeeeent!! Gratulerer så masse
Tautonia Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2009 Takk, takk:-) Jeg kom på at jeg også merket at jeg måtte løpe mye mer på do en vanlig. Håper du er gravid da! Men husk at man fortsatt er veldig ung, så man trenger ikke å stresse:-) Vet det er vanskelig når man vil så gjerne, men man har tross alt veldig mange år på seg!!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Føler også jeg har løpt en del på do, men.. Kan være psykisk og Jeg vet jeg ikke er så gammel:) Er ikkeno stress i det hele tatt, men vi følte at tiden var inne for å begynne prøvingen. Da blir man litt stressa da ;-) Men er jeg ikke gravid, så prøver vi igjen neste gang:)
You can call me Dårris Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer. Klart det går bra denne gangen:)
IVFlykke?? Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Andre enn meg som tissssser hele tiden?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Jaa.... Føler iallefall at jeg gjør det oftere enn før:) I tillegg små-menssmerter noen ganger hver dag.. Og litt trøttere enn normalen:) Håpe håpehåpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå