Gå til innhold

Hurlumhei


har 2, venter aprilbaby:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes jeg husket deg igjen. Jeg hadde termin i begynnelsen av april 2006 men fikk 30.mars. Jeg var mye inne på mars klubben. Snakket med sørlandet, du snakket å med henne. Jeg bor i Lillesand, samme som sørlandet. Jeg fødte i Arendal men dere i Kristiansand. Jeg skal å ha igjen i april nå. Har termin 11.april. Vet ikke om du husker meg. 'Jeg husker ikke hva jeg kalte meg den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, usker jeg prata med ei som hetter sørlandet, kansje jeg hadde husket om du viste hva du het. Hvor skal du føde denne gang?

Jeg har termin 19 april

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart mamma te nr 2. Det var d e het den gangen. Jeg gikk inn på mars klubben fra 2006 å fant d ut der. Denne gangen skal jeg til Kristiansand, håper det blir bedre enn Arendal. Er det nr 2 du får nå eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter nr to ja. Er litt spent, var på 3d ultralyd på fredag og da satt han, har ligget i hodeleie før og har nå snud seg. Sorry at jeg ikke husker deg, snakkes sikkert mer nå og møtes kansje på sykehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt i orden vet du. Var d ikke litt spesielt å se babyen i 3D? Venter du gutt denne gangen?? Jeg har jente å gutt fra før, denne gangen vet vi ikke hva det bllir så det er spennende.. Jeg håper jeg kan få før denne gangen å men vet aldri.. Har fått før begge de to andre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var artig å se på 3D, men fikk ikke veldig bra bilder for han lå med hånda oppi fjeset hele tiden. Men det var vel vært pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...