Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Får jo kjøpt slike bonuspakker på både obs og rema... På obs får man jo medlemsrabatt også om man er medlem. Jeg betaler ca 69 øre per bleie, men kjøper da ca 3-4 pakker om gangen. De kommer i store pappesker.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Eg kjøper pampers kun på Rema 1000 for der får du fleire i pakka også kostar det 75-85/90 kr for to pakker, det kjem litt ann på hvilken str du skal ha og type. Eg brukar active fit nr 5 og up&go nr 5 og dei kostar 85 el 90 kr, hugsar ikkje heilt. Det er dei store kassene som det er to pakker i også er det fleire bleier per. pakke enn dei vanlige lause. Eg har finne ut at det er billiagre per. bleie enn dei du får den 4. pakka gratis.
Dokka Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 REMA er det billigst! Der hadler jeg til nin datter (o:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå