Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har egentlig aldri trodd på det, men nå begynner jeg å lure. Jeg ble spådd for ca 3 år siden av en dame. Da var jeg singel og alene med datteren min. Jeg ble fortalt at jeg kom til å ha to forhold som ikke kom til å holde. I 2009 kom jeg til å bli kjent med en mann i forbindelse med skole og vi kom til å få to jenter sammen, videre i fremtiden. Det rare av alt er at jeg er nå i forhold nr. 2. Det har vart i 1 år, men går nå nedover. Jeg er egentlig ganske skuffet for jeg håpet jo at dette var mannen i mitt liv. Nå i forbindelse med skole har jeg blitt kjent med en kjempeflott mann. Han er klar over at jeg har kjæreste og har ikke hintet om at han vil ødelegge for oss. Æsj nå begynner jeg jo selvfølgelig å tenke på den dumme spådommen. Skal jeg jobbe videre med forholdet til min kjære, eller er det dødfødt? Er den andre mannen mer riktig for meg?? Hvem vet? Vi utdanner oss innenfor samme felt dvs vi er veldig interessert i det samme(helse) eneste er at han vil jobbe med barn, mens jeg vil inn i psykiatrien. Offff jeg som aldri har trodd på sånne ting. Tenker jo, hva om det stemmer? Tullete eller hva? Vil bare legge til at jeg har ingen følelser for denne mannen, nettopp blitt kjent. Elsker jo kjæresten min, bortsett fra at jeg føler at vi vil forskjellige ting i livet(han jobber i forsvaret og er mye ute) jeg ville helst hatt han trygt her hjemme, men men...
Gjest -<<- Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Nei. At det skulle være mulig ville forutsette at alt er forutbestemt, og det har jeg fint lite tro på. Selvoppfyllende profetier, derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå