Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hun pleier å ta av seg bleia, og SÅ tisse... Så jeg tror hun kjenner når hun må på do. Men får henne ikke til å tisse på do eller i potte. Hun bare sitter der uten å tisse, og så tisser hun heller rett etterpå. Hvordan gikk dere fram når dere startet pottetreningen? Hun er to år...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 leke masse med potta:) Beste måten å få henne komfortabel med dette rare utstyret er å gjøre det til en leke:) og bruk tiden til hjelp, og gå på do sammen med henne, når du må tisse, ta med deg henne inn på badet, sett henne på potten og tiss sammen. Min mor overtalte meg til å bruke potte ved å tisse sammen med meg, eller å få storesøstrene til å tisse med meg. Da er de med på noe, ikke gjør det alene. Funket kjempebra med meg. Min gutt er bare 8 mnd, så jeg har ikke begynt med pottetrening på ham ennå, men snakket mye med mamma om det, og hennes metode funket på alle oss fire barna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå