NyMor:) Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor er det noen her inne som må kommentere alt her inne,å vise null respekt for andre mennesker..? Det er jo faktisk andre her i verden som må få lov til å si meningen sin innimellom...UTEN at visse personer må slenge dritt! Er ikke de fleste her inne voksne mennesker? Så oppfør dere deretter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes det er irriterende med ferske mødre som skal lære bort barneoppdragelse til andre.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Du er en liten Ingen, og det er det tydeligvis ikke helt lett for deg å akseptere. Kanskje finne deg ei side der du kan leke med likesinnede, ei snillside, type Håndarbeidskroken? Bare pass på så du ikke løper med saksa.
NyMor:) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Har ikke lært bort en dritt jeg.. Har sikkert mye å lære,men dom er jeg ikke når det gjelder barneoppdragelse, man lærer av det man ser..
NyMor:) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 Der har vi det igjen, null respekt....lever av å irritere og rakke ned på andre...
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Skivebom igjen - jeg gjør dette helt gratis og av mitt gode hjerte.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Respekt? Nok en lærerstudent ser jeg!! Som ny og uerfaren mor så bør du heller konsentrere deg om barnegrøt og zinksalve for såre barnerumper enn å komme med hormonbrøl blant drevne mødre i bestemorstadiet og overgangsalder. Ta heller en tur på skravlesiden, finn deg en ny venninne og krev respekt der du. Her får man som regel aldri respekt!! Tro meg.
NyMor:) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2009 Lærerstudent? der tar du nok feil... Det irriterer meg at folk skal pirke på alt,la andre få komme til litt rundt omkring.. Dette har ingenting med hormoner å gjøre,respekt? sier du..akkurat det dette handler om, å respektere andres meninger. Jeg gidder ikke legge meg flat fordi en haug med sure,halvgamle trebarnsmødre(el hvor mange dem har) mener at jeg er ikke vet hva jeg snakker om..greit,jeg er ung og mor til en, men du og du,en lærer mye for det...og man har lov til å uttale seg...
Synn(d)e Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Man har helt klart lov til å uttale seg, men hvis du leser tråden du svarte på og ser hva du selv skrev så ser du hvorfor du blir et lett bytte her inne. Om du ikke skjønner hvorfor så kan du logge deg inn på skravlesiden og kose deg der :-) Takk for dagens underholdningsbidrag, jeg slutter aldri og le av din rase!
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 Er du rasist, kanskje? (skal uttales som om du er en kranglete bergensk akademiker i syttiårene for å få best effekt.)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #12 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er mer betenkt over at du kommer fra Askim og i tillegg forlanger respekt. Som ankepunkt så har de fleste her inne plen som går opp til navelen og napper brysthår om morran før de drar på jobb. Kom tilbake når du har kommet deg opp fra førstegangsfødendestadiet med erfaring å skille pampers fra Libero. Dessuten vet jeg hvem du er! Du står å henger daglig utenfor Askimtorget, skremmer gamle damer med monsterbarnevognen din å hindrer slike som meg å komme meg inn på torget. Faen er drittlei slike uerfarne småmødre som deg. Ikke vet de noe om noe, kommer fra et sted hvor 90 % er innavla gummifabrikasjoner og som er det eneste stedet i landet hvor de ikke har videregående skole.
NyMor:) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2009 Hva f... har det med hvor jeg er fra.... Oi oi,du vet jo hvem jeg er.... Nå ble jeg redd! Du er jo syk...
Kjøttpølsa Skrevet 24. februar 2009 #14 Skrevet 24. februar 2009 Trenger ikke være syk av den grunn. Graff er ikke akkurat et nytt sted for husmødre som er hjemmeværende og stedet hvor sladderen er på topp. I tillegg lyser det opp på din side hvor du er fra og når det står Askim så er vel ikke det noe man trenger å skryte seg til synskhet.
NyMor:) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2009 .. Men jævla unødvendig å dømme folk en ikke har sett en gang.. Bra sjakktrekk... Graff?
Kjøttpølsa Skrevet 24. februar 2009 #16 Skrevet 24. februar 2009 Sier hun som kaller folk "syk"? Syntes sjakkbrikkene dine begynner å snuble seg bakover:-,)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #18 Skrevet 24. februar 2009 En påfallende hysterisk latter med småklukking i tenker jeg. Vi ler ikke av deg lille venn fra Askim, vi synes du er "morsom" og synes synd på deg. I Askim beskrives du som en skulende uerfaren mor som ofte stopper opp eldre mødre for å spørre om råd. De eldre mødrene er redd deg og løper i desperat kappgange fra åstedet med bagvogner, babybjørner og bæreposer full med mat, for å slippe unna de evindelige teite spørsmålene dine. Neste gang jeg tar turen til Graff så kommer jeg til å sparke unna den første og beste barnevogna som hindrer meg i å komme til døren.
KaMa Skrevet 24. februar 2009 #19 Skrevet 24. februar 2009 Lurer du helt oppriktig på hvorfor noen alltid kommenterer alt og ikke viser nok respekt her inne? På kranglesiden? Og føler du deg virkelig kompetent til å diktere andres oppførsel? Jeg syns det er grenseløst irriterende med neandertalere som forlanger en viss type oppførsel av andre. Men som deg så må jeg vel strengt tatt bare leve med det, om jeg velger å oppholde meg på steder hvor jeg risikerer å møte sånne irritasjonsmomenter.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #20 Skrevet 25. februar 2009 Du clyde!! Du har hørt sett alt for mye på otto jespersen og hans "siste ord" Måten du skildrer sarkasmen i dine innlegg viser tydelig det. Ha ha ha... COPYCAT!!!
piano♫ Skrevet 26. februar 2009 #21 Skrevet 26. februar 2009 NyMor: Hvis du leser hele tråden din nå i lys av det som står OVER hovedinnlegget ditt - ja, da har du svaret.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #22 Skrevet 26. februar 2009 Så det er derfor Otto alltid ringer meg før sendingene. Den sniken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå