Line3 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Vet ikke helt hvorfor det er så stas, men etter at man stadig leser jublende meldinger om det blir det til at man følger med selv også. Aller mest gleder jeg meg til å gå over i 3. trimester
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 hei hei:) gratulerer med hundre dagers jubileum (??) hmm eller, hva man skal kalle det... termin i begynnelsen av juni du da? hvilken dato?? jeg har 1 juni, eller 30 mai mener jeg da SKAL ha mai barn ))
Line3 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 He he. Jeg har termin 04.06, men kan godt gjøre det unna i slutten av mai jeg også Hadde svangerskapsdiabetes forrige gang, og ser ut til å være på vei nå også. Da får man jo store barn, og jeg ligger allerede langt over målingene. Så en to, tre uker før tiden hadde passet fint hvis babyen vil det sånn :) Lykke til med mai-baby
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 100 dager her også. tiden flyr, ikke lenge siden det var 170 dager igjen syns jeg...
tre gulljenter <3 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer!! Og lykke til videre på "reisen" Jeg oppdaget nå når jeg logget meg inn at det stod 98 dager igjen... så jeg har visst passert den dagen jeg også ;-) Jeg ønsker også at det skal bli mai barn... hadde termin i mai helt til ord ul. Men jeg fikk etter termin sist, så jeg får krysse fingrene for at hun vil være litt "kjappere" enn søsteren :-)
Yarn Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 I morgen har du bare tosifret antall dager igjen:) Er jo litt stas det:) Selv har jeg 101, så kommer raskt etter:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 hm, "bare" 148 her... lenge til jeg også kan "feire" :-)
Line3 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2009 Selvfølgelig, da skjønte jeg logikken - to sifret tall Litt treg av og til om dagen. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå