Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Eg skal begynne på lappen nå, har satt meg opp på liste idag, men er 9-12mnd ventetid. Eg har trafikalt grunnkurs, men har mistet det bevise, hvor ringer eg for å få eit nytt? Hvordan melder eg meg opp til teoriprøven?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Regner med du kan få et nytt bevis hvis du hører med de du tok kurset hos, de vet evt hvor du må ta kontakt videre. Når det gjelder teoriprøven er det bare å dra til statens trafikkstasjon, du trenger ikke å melde ifra før du kommer. Ta med leg.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Du trenger ikke melde deg opp for og ta teoriprøven.. Er drop in. (tips er og komme tidlig, belag deg på venting) Du kan få nytt bevis hos statens vegvesen.. Bare ring de, så sender de ett nytt et. Evt ordn det når du tar teorien. 9-12mnds ventetid på hva? Oppkjøring eller timer?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Tror du tar bilde på trafikkstasjonen og, til det fremtidige førerkortet, så ta med småpenger. I alle fall sånn de gjorde det på Lillestrøm. Mulig du må ha med trafikalt grunnkurs-bevis og, husker ikke. Som vedkommende over meg sier, ta kontakt med kjøreskolen. PS. husk at både du og ledsager kan bli straffet hvis du øvekjører uten TG-bevis. Gjelder også kjørelærer.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Tusen takk for svar 9-12mnd venting på kjøretimer.. helt sykt! har ringt til alle kjøreskolene i nærheten. men alle har like lang tid, så har satt meg opp på alle kjøreskolene.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Hvor i alle dager bor du? Det var lenge.. Sykt. Ett tips fra meg da er at da bør du bruke mnd før til og øvekjøre så masse som mulig, så kanskje du slipper og ta så mange timer. Jeg hadde ingen og øvekjøre med, så brukte over 30,000 på lappen. :s Og hadde et helt år med kjøretimer.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 eg øvelsekjører så og si hver dag har gjort det i 3mnd nå. dette er på stord. (hordaland) er helt sykt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå