Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Har funnet frem armbåndene etter sist jeg var gravid, men har jo ikke boksen, også husker jeg ikke om kulen skulle være mot lillefinger eller tommel. Noen som vet??
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Den skal plasseres mellom de to senene du kan kjenne med fingrene dine, mot tommelen, ca en cm nedenfor håndleddet ditt. Til venstre for din vestre hånd, og til høyre for din høyre hånd
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Man får kjøpt det via internett, søk på "seaband", tror også man får kjøpt det på apoteket. Er egentlig sjøsykearmbånd, de kulene stimulerer et akupunktur punkt for kvalme.
*1+1=2 små* Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 tusen takk for svar, skal prøve å se om jeg finner det på nettet:)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjøpte det på apotek1. Bare spørr de som jobber der, ikke alle har det liggende ute i butikken! Jeg responderer bra på akkupunktur, så for meg hjelper det masse. Men kun når jeg har mild kvalme da! Og det har jeg heldigvis hatt frem til nå dette svangerskapet, bank i bordet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå