Gå til innhold

Legger på seg mest m gutt el jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som skriver at de har lagt på seg veldig forskjellig fra den ene graviditeten til den andre, og at de kanskje tror det kan ha med kjønn å gjøre. Legger man da mest på seg når man venter gutt eller jente? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok helt tilfeldig

Skrevet

nei, tror ikke det har noe å si..

jeg la på meg 26 kg med første, var en jente, la på meg enda mer med nr to, var også jente (men ikke sikker på akkurat kor mye jeg gikk opp, kasta hele vekta på slutten, ville ikke vite...)

lagt på meg masse allerede nå også, og venter gutt, ser ut for at det blir samme vektklasse den her gangen også

Skrevet

Tenkte jeg skulle få noe å skylde på jeg vettu. Har lagt på meg 20-25 med begge guttene mine, og nå ser det ikke værre ut denne gangen heller. Gutt igjen. He he. Jaja, skal nok finne noe annet å skylde på :)

Skrevet

hvor langt er dere på veg nå da?

jeg er 16+3, gått ned en 6kg til sammen.. Ikke vært dårlig heller :-/

jordmor sa den lille tar av det ekstra jeg har hehe

Skrevet

Jeg la på meg 26 og 24 med jentene mine, opp 5,6kg til nå 14.uke og vet ikke ennå hva det blir.

Skrevet

Jeg la på meg 25-30 kg sist gang med ei jente. Denne gangen venter jeg gutt og har gått opp 4 kg ti nå (er i uke 28). Men det skal sies at jeg hadde gode ti kg mer med meg inn i dette svangerskapet:P

Sant som det blir sagt her at babyen tar av det ekstra du har.

Skrevet

Jeg la på meg 14 kg sist fikk da gutt 14 dager før termin.

Venter nå jente,hvis det stemmer da,og har lagt på meg mindre denne gangen er i uke 27+3 og lagt på meg 3 kg,hadde nok 5 til sist gang på denne tiden.

Har ikke fått noe ekstra denne gangen,bare mage.

Men tror ikke det har noe og si,svangerskapene kan være forskjellige om man får samme kjønn,ingen svangerskap er like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...