Gå til innhold

Thailand, hvor reise? Tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig bestemt meg for trosse flyskrekk og ta med fam. til Thailand. Men har som sagt ingen erfaring om hvor vi bør reise. Har to barn på 8 og 13 og har liksom fått en forestilling at Koh samui er ok?

Litt nifst m maneter, også da!

Vi tenkter å reise i påsken neste år.

Tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil da helt klart anbefale dere Ao Nang i Krabi. Der er det litt liv, samtidig som dere kan få det rolig. Der har man enkel tilgang til det fantastiske øyparadiset om ligger rett uttafor.

Er masse å oppleve her, og vanvittig mange flotte strender!

God tur!

Skrevet

Takker for svar. Tips til hotell? Ser de har mange hoteller og lite m leiligheter, noe som er litt dumt i og med vi er 4 stk.

Skrevet

Bare vært der en gang, og det hotellet vi bodde på da er ikke lenger (p.g.a. flodbølgen). Skal dit igjen i mars, men da skal vi litt uttafor Ao Nang. Er masse hoteller der. Hva med evt en bungalow?

Går jo også ann å ringe til et reisebyrå og fortelle hva dere ønsker, så kan de se hva de finner til dere. Siden dere er såpass tidlig ute, regner jeg ikke med at det blir noe problem.

Skrevet

kho samui er kjempe fint, vi trives veldig godt der :)

sjekk ut www.khosamui.com

vi bodde på et hotel som heter Malibu beach resort, koselige bungalower med boblebad!! rett på stranden :) bra priser og beliggenhet!

anbefaler dere og bo på Chawng beach hvis dere skal til kho samui.

vi liker oss der og så er det ikke sanne store hotell blokker der, de har nemlig ikke lov til og bygge noe som er høyere en palmene!! helt sant!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...