♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Kong haralds bursdag?? Det var da i forrige uke var det ikke? Og det er omtrent aaaaaaaaldri noen som trekker en luke med stor gevinst! En gang så jeg at tallene forandret seg akkurat i det de åpnet luka!! Er det virkelig lov?
Nattinatta Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Dette med premiene har jeg også tenkt på... Sikkert bare lureri... Aldri noen store gevinster som du sier! Og det kan aldri i verden være lov.. Det med at de feirer Kong Haralds bursdag er jo bare frokostquiz i et nøtteskall. De bruker bare såå tåpelige utsagn ol. De tror at folk ikke klarer oppgavene, men sannheten er jo at ingen gidder å ringe inn på det tåplige programmet som bare lurer en!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Kong Haralds bursdag var den 21, det vet jeg for da har jeg og bursdag. Uansett så tror jeg det er de som bestemmer gevinstenene selv!
It's all about me Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Ja det med at gevinstene på brettet er forutbestemt har jeg hele tiden hatt misstanke om. For så flaks at det elltid er laveste beløp som plukkes ut kan ikke alltid Tv2 ha. Men jeg sto og tenkte isted at de er vel på grense av hva som er lov innen markesføring. Det er garantert MANGE som ringer inne, ellers hadde ikke programmet vært på skjermen så lenge. Så er det da lovlig å dag ut og dag inn si at omtrent ingen ringer inn...hmmm.
Marsipan❤grisen Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Ja, det har jeg tenkt mye på også. Dem sier hver gang at "I dag er vinnersjansen stor,Det er nesten ingen som har ringt inn" Men sånn som dem står og skriker på skjermen, hadde jeg mistet lysten til å ringe inn uansett.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Er det faktisk noen som SER på det der, lurer jeg på.... Hvis TV'en står på på den tiden av døgnet er jeg lynrask med å skifte kanal eller slå av, rett og slett på trass slik at de ikke skal får registrert seertall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå