gilgi Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Vi har nå prøvd i over 1 år på å bli gravid og ingenting skjedde. Jeg var hos gyn i januar og hun undersøkte meg og tok masse blodprøver. Fant ingenting feil hos meg. Gyn ga meg henvisning til sædprøve for mannen min. Mannen min har en kvinnelig lege og han sa han ikke tør å snakke med henne, så vi tok og bestilte time hos Ken Purvis (privat) på Skøyen i Oslo. Han leverte sædprøve for en uke siden. Hadde time hos han i går og endelig fikk vi forklaring hvorfor det ikke har klaffet hittil. Han hadde visst en infeksjon som rett og slett ødela kvaliteten på sædcellene. Han har nå fått penecellin som han skal ta i 3 uker og han garanterte at det vil bli baby etter endt kur. Han fortalte at hvis han hadde gått med den infeksjonen i kroppen litt til så kunne han risikert å bli steril. Uff må si vi ble skremt. Det var så lettelse å endelig få en diagnose å forholde seg til. Alt ble så mye lettere men hensyn til sex også. Hadde positiv el i går og det var så mye avslappende å ha sex nå. Selvom det er lite sjans til å bli gravid denne pp. Satser fullt til neste pp. Så jenter, send mennene deres hos lege hvis ingenting feiler dere og har prøvd lenge for å bli gravid. Masse lykke til alle prøvere.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Så bra at dere fant ut av det, og at alt blir i orden igjen etter kuren:) Tror jeg skal sende sambo til Purvis hvis sædprøven hans ikke er bra. Masse lykke til med videre prøving, nå er du snart gravid!
gilgi Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Takk for det. Gleder meg allerede til prøving neste pp. Han sa det var lite sannsynlig at det ville klaffe denne pp pga. infeksjon. Som sagt vi begge var helt utslitt av all prøving. Har jo prøvd alt av kjerringråd, akupunkter, fotsoneterapi, healing uten å lykkes. Får bare krysse fingre.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Ja det blir spennende å se om det blir full klaff for dere neste pp:) Kjenner meg igjen i det, man prøver jo alt mulig får å få en liten spire. Men det funker nok stort sett best å få hjelp fra en lege. Krysser fingrene for dere jeg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå