Gå til innhold

legoland og 2 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å reise til legoland med en 2 åring.

Vil det være noen aktiviteter for henne annet enn bading, eller blir hun sittende og se på at søsken gjør alt.

 

Hun er veldig moden for alderen så det vil bli veldig vanskelig i så tilfellet at hun ikke kan gjøre det samme, men i legoland er det jo høyde/alder det går på og ikke modenhet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei legoland er faktisk ettav di stedene hvor detpasserfor alle i alle aldre. det er masse karuseller ol som dere kan ta sammen med henne og det er jo en park ikke bare med karuseller men også mye spenende å se på.

 

var der da minsten var 8 mnd og vi kjørte litt karuseller med han.

 

andbefales. og andbefaler løveparken som ligger like ved når dere er nedover. ikke på samme dag da. det er to store parker man ikke rekker å gå skikkelilg gjennom på en dag. masse å kose seg med å se på ol.

Skrevet

Jenta mi var faktisk 2 i sommer da vi var til legoland. hun syntes det var kjæmpe stas. De fleste karusellene måtte man være 1 meter, så det rakk akkurat ikke,, men de har nok av andre aktiviteter for de minste, så d er abslutt anbefalt og ta turen:)

Skrevet

vi var der i sommer og da var jenten min 2år og 3mnd. Var masse å finne på med henne...er småtog,sånn stort legotog som går rundt parken,båter osv. Og det er jo masse gøy å se også :) Er absolut å anbefale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...