Rose -3. troll i 2012 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Noen som har erfaring med å reise til legoland med en 2 åring. Vil det være noen aktiviteter for henne annet enn bading, eller blir hun sittende og se på at søsken gjør alt. Hun er veldig moden for alderen så det vil bli veldig vanskelig i så tilfellet at hun ikke kan gjøre det samme, men i legoland er det jo høyde/alder det går på og ikke modenhet.....
Mage Mi Sa Jo Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 hei legoland er faktisk ettav di stedene hvor detpasserfor alle i alle aldre. det er masse karuseller ol som dere kan ta sammen med henne og det er jo en park ikke bare med karuseller men også mye spenende å se på. var der da minsten var 8 mnd og vi kjørte litt karuseller med han. andbefales. og andbefaler løveparken som ligger like ved når dere er nedover. ikke på samme dag da. det er to store parker man ikke rekker å gå skikkelilg gjennom på en dag. masse å kose seg med å se på ol.
2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jenta mi var faktisk 2 i sommer da vi var til legoland. hun syntes det var kjæmpe stas. De fleste karusellene måtte man være 1 meter, så det rakk akkurat ikke,, men de har nok av andre aktiviteter for de minste, så d er abslutt anbefalt og ta turen:)
Cecelia & jentene Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 vi var der i sommer og da var jenten min 2år og 3mnd. Var masse å finne på med henne...er småtog,sånn stort legotog som går rundt parken,båter osv. Og det er jo masse gøy å se også Er absolut å anbefale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå