Gå til innhold

Hva synes dere om navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sune Alexander? Sune er etter min svenske mann's farfar.

Sofia Marie, Johanna Marie eller Julia Marie ( Marie uttales uten e'en på slutten)

Marie etter min svigermor som ikke lenger er blant oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarer ikke helt å bli venn med Sune Alexander, men det er nok fordi Sune er veldig uvanlig, hva med å ha det omvendt?(men uansett er det opp til dere da:) )

LIkte Sofia Marie veldig godt:)

Skrevet

Vi hadde først tenkt Emil Alexander, men vil ha noe som ikke så mange andre har. :o)

Skrevet

jeg syns sune alexander var et fint navn:) moro når man kan ha noe som betyr noe for en, samme med jentenavnene:) lykketil i velgelsen, er ikke lett.. vi har en bunsj med jentenavn, men kun ett gutte navn selv..

Skrevet

Er virkelig ikke lett dette med navn, men har stor hjelp av den kommende storebror på 11.. He he..

Skrevet

ja det er ikke bare bare dette med navn, er enig i at det er kjempe fint med et navn som betyr noe:)

hvis vi får en jente til, så vet jeg allerede navnet fordi jeg vil kalle henne opp etter min avdøde mormor, ikke helt vanlig navn det heller:)

Skrevet

navn er aldri lett, godt du får hjelp.. hehe..

Skrevet

jeg likte Sune veldig godt jeg! fint nordisk navn, er det ikke?

Alexander er ikke jeg helt venn med. hehe. men det er jo personlig smak igjen.

uansett kult å ha et navn du ikke deler med halve klassen!

Skrevet

Sune kan jo også bli til jente navnet Synne, det syns jeg er veldig fint!.

Sofie og Johanne har vi tenkt på selv, syns vell Johanne er penere enn Johanna, men sammen med Marie passer jo det med Johanna.

Jeg kjenne ringen som heter Sofia, og syns det var kjempe fint. Som de andre også sier så er det litt greit at ikke alle i klassen heter det samme. Så jeg stemmer på Sofia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...