Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hvor lenge går man på helsestasjonen og veier babyen? Når blir de for store eller tunge til den vekta liksom Hilsen redd for å drite seg ut på hs
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Når de blir et par år begynner de vel å veie på den ståvekta. Jenta vår er 1,5 år og veies enda på den babyvekten, men er nok ikke lenge til rumpa blir for svær=) Nå sitter hun på vekten, da.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Tror vi måtte opp på stå-vekta da han var øh...2 år? Kan det stemme?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Trykket litt fort. Ellers er det vel kontroller på helsestasjonen frem til skolealder, da tar vel skolehelsetjenesten over og tar kontrollene i skoletiden, slik jeg har forstått det. Da er det vel bare veiing og måling, og vaksinene...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Takk for svar begge to! Mini er bare 10 mnd, så da drister jeg meg kanskje ned og veier henne seinere i dag da HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå