Gå til innhold

Svaaak positiv test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM til helga, men greide ikke å vente lenger med å teste. Har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt, og føler meg langt i fra gravid. Men i dag da jeg sto opp greide jeg ikke vente lenger. Er ca 9 dpo i dag, så jeg hadde aldri ventet noe utslag på testen, men tror du ikke den ble svak positiv=) Den var så svak at jeg måtte få sambo til å bekrefte streken, og det gjorde han! Så da tenker jeg at en strek er en strek, og er så glad=) Men selvfølgelig er jeg ikke helt trygg enda! Første steg nå er å passere IKM uten blødning (kjemisk svangerskap), deretter blir det å greie de 3 første mnd uten å miste (har hatt 1sa og 1ma tidligere) så det føles som en evighet enda til jeg virkelig kan begynne å glede meg!

Men jeg krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå spennende!! Hvisker et lite gratulerer:)

Håper at testen blir knallpositiv om et par dager, og at mensen holder seg laaangt unna! Masse lykke til!

Skrevet

Grattis;) Har sendt tanta di på en laaaang ferie sammen med min forhåpentligvis, så det er best de holder seg unna nå ja!!!

Skrevet

Så spennende.. Jeg har ved mine tidligere graviditeter ( en SA og en Exu) testet svakt positivt fra uke 4- 6. I begynnelsen var streken så svaak, men jeg var alltid gravid. Jeg krysser fingrene for at det går bra med deg denne gang og stor forståelse for at den store glede lar vente på seg. Du har tross alt mistet to ganger tidligere og det henger selvsagt igjen i minnet.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...