Gå til innhold

Hva er det med meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så trøtt og sliten i noen dager. I går satt jeg og gjespet hele dagen på jobb og i hele gårkveld satt jeg bare og små sov (etter at ungene hadde lagt seg). Er like trøtt i dag og sitte bare å gaper på jobb. Måtte ta meg en paracet i går fordi nakke og skuldre verket så fælt. Er snufsete og forkjøla i tillegg. Er det bare en influensa jeg brygger på tro? Burde kanskje kommet meg ut i frisk luft og gått meg en lang tur etter jobb. Sitter jo bare inne dagen lang.. Sukk. Hadde vært deilig med noen dager fri nå, kjenner at kroppen er litt kjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...