Gå til innhold

I dag er minste jenta vår 3 år:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig så fort tiden går! Minste jenta er allerede 3 år! I dag blir det barneselskap med karneval som tema:-) Blir kjempe kjekt!

For 3 år siden gikk jeg med mase rier. Begynte i 6 tiden på morningen. Gikk mange turer, løp i trapper og annet vas for å få gang på det! Så idol på kvelden. etter det var jeg så lei at vi reiste bare inn på sykehuset. Var 11 dager over termin så håpte de kunne ta vannet. Ble undersøkt og fikk rom rett før klokka 23. De kom inn med litt mat klokka 23. Da fikk jeg noen syke rier! De hadde ikke tatt vannet! Gikk fra 2-10 cm på 30 minutt!!!! Husker ikke at jeg fikk puste;-) Etter 20 minutt pressing, klokka 23.50 kom prinsessa endelig ut:-) Heldigvis reiste vi inn da vi gjorde det ellers hadde jeg født i bilen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 3 åring!!

Gøy å tenke på fødselen i ettertid, men kanskje ikke like gøy når det stod på som værst;)

Håper dattra di får en super bursdagsfeiring.

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Er rart å tenke tilbake på fødselen, kjenner de vonde følelsene knyttet til det enda selv om det er fire år siden sist. Med førstemann kom jeg inn 45 minutter før han var ute, mens med andremann var jeg inne 3,5 timer før.

Skrevet

Gratulerer med dagen (igår). Ja det er utrolig hvor fort tiden går etter barn kom til verden!! Og rart å tenke på når en gikk der med rier og i fødsel.. Og alltid spennende når fødsel starter om når en skal reise til sykehus..

Skrevet

Takk, takk:-) Hun hadde et kjempe selskap:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...