Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil ikke la min gutt arve sko, eller søsken etter han arve han sine sko. Kanskje de første vinterstøvlene som han nesten bare har hatt på i vogna, men aldri vanlig sko. Vi kan jo kanskje tenke oss selv om vi skal gå med sko som allerede er inngått av en annen person med annet fotmønster. Fysioterapueten på helsestasjonen sa at det ikke var bra å arve sko for barn. Er det noe man skal investere penger i, så er det riktig skotøy (altså ikke arvet)
Willy Wonka Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 NEI, ville aldri latt barnet mitt arve sko, hverken av søsken eller at fremtidig søsken skal arve hans sko. Klær kan han godt arve....men ikke sko.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg lar bare barna arve sko av hverandre som ikke er inngått. Det vil si om det er et par barnet vokste fort fra, pensko, vinterstøvler som ikke er gått inn, badesko osv. Men joggesko og de første skoa arves ikke. Jeg har bare vårbarn og det første skoparet står på hylla dems. Og utgåtte joggesko og sandaler kastes. Jeg er veldig for gjenbruk og lar unga arve klær osv, men akkurat det med utgåtte sko er jeg veldig nøye med. Søss og jeg har samme str i sko, men det er forferdelig å låne hennes sko, for de føles helt skeive, og jeg får vondt i ryggen og beina etter en kveld i de. Så enig med deg HI
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Finsko er et unntak fra regelen ettersom disse skoene blir så lite brukt.
Willy Wonka Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Enig med finsko. Kjøpte sorte pensko til gutten min til jul som er brukt 1-2 ganger, maks 1 time før han river de av seg...hehe....så hvis jeg får en gutt senere så blir dette også hans finsko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå