*inepetrine* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Magen min sank for noen dager siden og er nå lav. Har i lengre tid vært veldig plaget av kynnere og nedpress. Hr den siste uka også hatt mye murringer. Er det med at magen synker et tegn på at babyen snart vil ut? eller kan magen synke i god tid før dette? Skal til jordmor på fredag.Er bare i uke 34+3 så vil jo gjerne at han skal holde seg inne litt til.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Magen min var kjempelav hele veien den..merka ikke at den sank og det gjorde den vel heller ikke sa jordmora... Det sies at det er et tegn på fødsel ja, men det behøver jo ikke bety at det skjer nå Får håpe lille holder seg inne litt til
ninsoer Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 min mage sank ned i uke 33.. er i 34 no.. håper ikke d er et tegn på at d skjer snart i hvertfall.. håper noen andre vet..
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Ganske normalt at den synker rundt uke 35/36 hos førstegangs. Min sank i uke 35 og jeg gikk en uke over termin.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 hiver meg på denne, ikke uvanlig at magen synker i gooood tid før fødselen. Tro om det kan ha sammenheng med at hodet fester seg?? (mener å ha hørt det, men ikke hundre pst sikker da)
LilleSolaMi<3 Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 jordmora mi sa også det,magen min har sunket og snuppa har festet seg! så kan være en sammenheng der ja=)
Eplejuice Fødeklar Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 jeg er 30 uker, å magen sank for lenge siden. Slik var det sist også. Er bare slik at noen av oss bærer barna langt nede.
♥Cherrypie♥ Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 jeg har vært plaga med mens smerter og enormt mye kynnere siden uke 20. jeg er nå i slutten av uke 32 og magen min sank godt ned for en uke siden.jeg tror ikke hodet er festa for jeg tror hun ligger litt halveis på tvers. Sist jeg gikk gravid festa hodet seg i uke 32 å jeg ble liksom aldri høygravid.jeg fødte tre uker før termin men vet at mange som opplever det samma som meg osv går over tiden også.. Jm sa til meg at mensen smerter ikke er helt bra for de kan påvirke livmorhalsen..får man mye av de ofte er det lurt å ringe føden for en sjekk..eventuelt ligge mye. kynnere er helt normalt, mine begynnerå bli like vonde som riene mindt i fødselen å de er ikke noe gode når de først setter igang! ville ikke bekymret meg altså! men en sjekk for mye er bedre enn en for lite.for mange hjelper det å ligge mye og ta det medro for å unngå fortidlig fødsel dersom det er det som er igang med å skje medtanke på nedpress og murringer osv..avlaste livmoren litt så det ikke blir så stort press nedover.. men om du er bekymret da kontakt med føden..eller jm for ekstra kontroll! lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå