♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Når kan man si at denne livmortappen er HØYT plassert? Er d når man får inn en hel finger eller er det når man ikke når den i det hele tatt??? eller?? Det står på ei sie (pernille eller noe) at ved tidlig svangerskap er den tett lukket og høyt plassert.. og når man ikke er gravid etter el så er den lavt plassert og lukket... Jeg bare lurer
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Det tror jeg er litt individuelt, så greit å skaffe oversikt før man blir gravid:) men jeg vil tro de fleste ikke-gravide "får tak i den" mens den trekker seg opp under svangerskap så jeg ville nok ikke funnet min nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå