Gå til innhold

Den berømte livmortappen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man si at denne livmortappen er HØYT plassert? Er d når man får inn en hel finger eller er det når man ikke når den i det hele tatt??? eller??

 

Det står på ei sie (pernille eller noe) at ved tidlig svangerskap er den tett lukket og høyt plassert.. og når man ikke er gravid etter el så er den lavt plassert og lukket...

 

 

Jeg bare lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg er litt individuelt, så greit å skaffe oversikt før man blir gravid:) men jeg vil tro de fleste ikke-gravide "får tak i den" mens den trekker seg opp under svangerskap så jeg ville nok ikke funnet min nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...