It's all about me Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Den enste måten å få i guttungen fisk. Må løpe i butikken og hamstre litt. Jupp, har en superkresen gutt, man det som er formet som en pølse går ned.
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Kanskje ikke så rart den ikke slo an. Æsj sier jeg bare! Spiser han ikke fiskepinner, fiskeboller i hvitsaus, fiskekaker? Fiskekaker i spaghetti kan du prøve
meg & to små vampyrer Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 He he, jeg trodde først (ut fra overskriften) at dette var en spøk. Men ser jo nå at du har dine grunner;)
It's all about me Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes de er skikkelig vonde man han liker dem rare gutten. I barnehagen spiser han fiksekaker, men nekter hjemme. Fiskeboller og fiskepinner kan han ikke spise pga cøliaki. Jeg har prøvd alt, men laksepølsene var det eneste som gikk ned.
It's all about me Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 He he he, nei jeg er dønn seriøs. Men skjønner at det kan oppfattes ironisk ja.
.:(HerQ):. Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 fysjameien. og jeg som ikke rakk å smake på de. ooops! Triste greier det der... Hva skjedde med selvfisket makrell synket i mel, salt og pepper??? hehe. finns da fantastisk mye god fisk som ikke "ser ut som" fisk. Gi gutten sushi!
*Little Miss Sunshine* Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Vi lager noen ganger fiskepinner selv, bare skjær torskeblok i passe store firkantede stykker og paner med egg og maismel Men det kan jo godt være at det ser for mye ut som fisk hehe
It's all about me Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2009 Er redd for det ja. Har prøvd å kamuflere fiskekaker blant karbonadekakene. Delt de i terninger og blandet de sammen. Hørte fort "nei ikke spise dette", og da asjetten var tom lå karbonaden i magen og fiskekaken på bordet ved siden av, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå