Gå til innhold

Det er så teit det med Alexander Rybak og eksen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det hele bare er pr-stunt.

"Jeg har laget sang om eksen." "Håper ikke hun så på i kveld." "Håper ikke hun ringer." "Jeg kan ikke si hvem hun er. "

Så mye styr da. Han er ikke den eneste med en eks. Virker som at han synes det er så kult. Blæ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, må jo være et pr-stunt... nå er jo hun på forsiden av (Dagbladet?) idag, og sier at hun gikk fra han, og han var hennes første kjærlighet mens forloveden er hennes største. Samtidig sier Alexander som svar på spørsmål i en sånn nett-spørregreie at det var han som gikk fra henne. Uff jeg gremmes...

Skrevet

Synes gutten skal få være i fred jeg. Sikkert ikke bare enkelt når journalistene stikker mikkene opp i trynet hans hele tiden. Han er ung og vi kan ikke forvente all verdens med mediatrening. Men det jeg reagerte på var at det var han som gikk ut av forholdet... han har til nå fremstått som om det var omvendt.

Men i mgp er det musikken som er viktig og det bør være fokuset!

Skrevet

Sikkert eneste kjæresten han har hatt;o)

Skrevet

hehehe satt akkurat å leste / tenkte det samme.

Men tror nok vg rører mye i dette også. Husk at det er de som lager overskriftene og skriver referat fra samtaler.

Dessuten er det ikke sikkert Alexander har fått "pr-skole" enda. Slik de fikk på idol f.eks.

Skrevet

Huff ja, gikk gutten et media-kurs. Kjenner jeg er lei hele fyren allerede. Først og fremst skyldes det Dagbladet og Vg - tulleavisene. Fire dager siden mgp og forsidene slår ham opp igjen.

Skrevet

Han er en Dust og vil ha oppmerksomhet med den dårlige synginga si... Tragisk. PRkåt!

Skrevet

De var visstnok sammen for 5-6 år siden og han er nå 22......

Så da var de 15-16 år..... ikke så lett å vite hvem som gjorde det slutt da:-))

Nei, men de(pressen) har nå spurt om hvor inspirasjonen til sangen kommer fra da:-)

Skrevet

har du ikke kommet deg ut av boblen enda?

Skrevet

Synes ikke sangen er spesielt bra, og synes ikke han synger spesielt bra heller. Tror han er veldig pr- kåt. Hørte igår når P4 lurte han med 5 på, så truet han med stor mediesak.

Skrevet

Jeg synes vinnersangen var bra,- men litt dårlig/uskolert stemme kanskje, enig i det..Men nå synes jeg Tone sin stemme heller ikke bar særlig godt da...Hun var vel nesten dårligst i stemme av de som var i finalen..Men på plate så høres hun bra ut...

Det spesielle er ikke det at han har skrevet sangen selv da? At han er utrolig talentfull musikalsk, og sangen er jo i en meget spesiell "sjanger" (litt "Gåte" inspirert kanskje)- så om stemmen ikke er verdens beste så synger han bra.... Tone fikk jo skrevet sangen...Likedann Maria i fjor,- men hun har en UTROLIG stemme da....

VI kan synse oss ihjel, men å gå og irritere seg over deltakere i GP,- DA bør man se seg litt rundt,- mye annet å bruke krefter på rundt omkring....:o)

Skrevet

Syns egentlig det virker som at han ikke er helt over henne enda... Syns litt synd på ham, for han har sagt en del ganske teite ting, men jeg tror det kommer av at han rett og slett ikke tenker før han snakker. Men det han sier, får ham til å virke en god del år yngre enn han egentlig er.

Skrevet

Synes han er litt nusselig, jeg da. Han er sjenert og klumsete i media. Snakker før han har tenkt seg om osv.

Mulig jeg synes litt ekstra om han siden han har blitt så veldig mobbet da han var barn og sliter med selvtilliten sin.

Han minner meg veldig om lillebroren min, både i måte å være på - nervøs og klumsete overfor nye mennesker og situasjoner - og i utseende. Synes folk er strenge mot han, altså..

Heia Alexander!

Skrevet

Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe.......eller.....kanskje ikke? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...