Gå til innhold

Formen er bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg tør ikke håpe for mye på at kvalmen er i ferd med å gi seg. Er 9+2 i dag. Noen som ble bedre da de bikket 9 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det, og det er helt normalt. Vi er heldige skal du se. Jeg ble litt bekymret, men var på ul i går 10 + 4 og alt i orden. Gynekologen sa at det var mange som ble bedre i denne uken. Så det er bare å nyte....:o)

Skrevet

Deilig å ikke være kvalm, og ha litt overskudd til å gjøre litt husarbeid.. :o) Krysser alt for at det blir bedre nå..

Skrevet

Ja deilig å føle seg som seg selv igjen gitt. Skal begynne å trene neste uke jeg, det har vært helt pyton å ikke kunne trene på 7 uker....he he

Skrevet

Kjenner jeg har overskudd til å vaske og brette klær, nå blir gubben overrasket når han står opp.. :o)

Skrevet

Hei igjen =)

Er 9+3 i dag og føler meg bitelitt bedre jeg også =)

Har sminket meg for første gang på over 6 uker!!! Og jeg har på meg svart mammabukse, kortermet blomstrete bluse og en rød kort jakke over - jeg ser jo braaaaaa ut!!!!! Hehe =)

Har sett ut og følt meg som en "dass" de siste ukene med utvaska t-skjorte og joggebukse - mannen kommer til å bli veldig overrasket når han kommer hjem fra jobben og kan se sin kjære som før!! Jeg har til og med ryddet og vasket kjøkkenet, tatt ut av oppvaskmaskinen og vasket klær!!! Er bare sååååå fornøyd!!!

Deilig å føle seg litt bedre ja =)

Ha en strålende fin dag!!

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...