2 Hærligheter! Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Ett par ganger har avføringen vært svart..Off,for ett ekkelt spørsmål jeg stiller.. Men kan det bare dukke opp sånn plutselig?
ninsoer Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 bruker du Jern tilskudd? kan komme av d. om ikke bør du skjekke de neste gangene du har avføring.. er den ofte svart igjen bør du kontakte lege
2 Hærligheter! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Okei,takk.. Nei bruker ikke jerntilskudd.. Men kan blåbærjuice kanskje gi utslaget..?
ninsoer Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 om du ha drukket mye så kan d hende d ha gitt utslag. men bare følg me avføringen. å heller ta kantakt me legen om d skulle fortsette.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Blåbærjuice høres definitivt ut som synderen ja Følg med på om juicen og annen farge skjer etter hverandre,du
2 Hærligheter! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 Hihi,takk for svar på mitt rare spørsmål,hihi... ;D
sweet dreaming Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Du blir svart av blåbær ja Mer grønnsvart av jerntilskudd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå