Gå til innhold

Emmaljunga Scooter vogna....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har den vogna å kan/ikke anbefale den?

Leita litt på nettet, syns den så veldig grei ut.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 stk,og er kjempefornøyd. Synes den er bedre enn Oth som alle skryter sånn av.

Den er veldig romslig,og tar ikke så stor plass sammenlagt.Det er kjempegod plass til min lange 2-åring. Grei og trille er den og.

Det som er negativt,er at den kan knirke en del,men det er bare å smøre den. Og handlekurven er vel litt i minste laget.

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg vill bruke den til daglig, når baby (nå 10 mnd) skal sove på vår daglige trilletur... triller mest på asfalt, men små skogsveier også noen ganger. Passer den for det?

Skrevet

Jeg har den og det er den beste vogna vi har hatt til barna. Passer perfekt til den bruke du nevnte:) Lykke til

Skrevet

Har også den vogna og den egner seg godt til all slags underlag... Den er lett å trille og lett å slå sammen og tar liten plass.. MEN det er ikke full liggestilling på den.. det er det eneste minuset. så dersom sønnen din ikke trenger å ligge flatt når du triller og han skal sove så er det ei fin vogn..

Skrevet

Jeg bruker den ene som shoppingvogn til junior på 8 mnd. Han sover godt i hvilestillingen.Til storesøster på 2 brukes den på alle underlag,og jeg synes den er kjempemessig :) De brede hjulene fungerer på det meste.

Skrevet

Jeg og driver å finner ny vogn til lillebror på 10 mnd - hjemmvogn - siden simoen blir stående i barnehagen. Her i området har "alle" emmaljunga vogna, men jeg har ikke gått for den pga ikke full liggestilling, og at du ikke kan løsne det håndtaket/bøylen over beina. Det gjorde at jeg hverken fikk olderwagen posen eller voksien gjennom der - og det MÅ jeg ha.....

Jeg sitter å lurer på å kjøpe den DBS vogn som er tilsvarende - husker ikke i farta hva den heter, lurer på om det var dbs sports eller simo 123vogna. Simo vogna er ikke så pen rent design messig syns jeg, men svarer til alle nordnorge behov. DBS vogn er pen, har full liggestilling, men også det bøylen over beina.....

Jammen ikke lett dette....

Skrevet

hmmm..vanskelig gitt!

Jeg trodde det var full liggestilling....åsså hadde jeg tenkt å bruke dunposen min oppi der...

Har Brio kombi vogna nå, men den er 6 år gammel å ganske sarrva.

Tenker den blir i barnehagen fra høsten av. Og jeg Må ha ei til vogn...

Skrevet

Jeg har plass til både voksipose og thermopose,så det problemet skjønner jeg ikke. Full liggestilling til et så stort barn er bare en smakssak. Her sover junior bedre når liggestillingen ikke er helt flat.

Som hun over skriver så har Dbs en vogn som er en tro kopi av Scooteren, med full liggestillig. Den er billigere enn Scooteren også.

Skrevet

Jeg har scooter og cerox...

hvis du vil ha full liggestrilling samt at vogna er liten å lett ville jeg gått for en city cross... SUPER vogn... eller en cerox som egner seg mer på vinterføre og er mer robust, men det er litt større igjen da...

Skal kjøpe den til neste iallefall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...