Spente med nr 3 i vente... Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 ser han rick ikke er i fengsel... skulle ikke han inn for å ha drept noen???
Midtpunktene mine og meg Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 han er ute igjen, etter at de klarte å bevise at det ikke var han som hadde drept:)
anesam Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Lurer på noe jeg også... Er ikke cassie sammen med macca lenger?
Nattinatta Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 nei hun ville flytte hjem, men fortsette forholdet. da slo han henne som han tidligere har gjort... så nå er det definitivt over!
Tre jenter søte små Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 hvordan klarte de å bevise det?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Lucas lurte han ene fengselsvakten som sto i ledtog med Johnny. Han kledde seg ut som en av gjengmedlemmene fra Johnnys gjeng - med et "fake" tatto-gjengmerke på undersiden av overarmen. (Matilda hadde tegnet det på armen hans) Etter Lucas hadde vært der, gikk fengselsbetjenten og snakket med Johhny og sa at han kom til å bli avslørt snart da en av gjengmedl hans snart ville melde seg til politiet for å fortelle sannheten. Så gikk Lucas, Matilda, Sally, Alf og Brad til politiet - politiet hentet inn fengselsbetjenten. I tillegg til at de fikk opplysninger om han som faktisk drepte Rocco. Peter fant rester av Roccos klær eller blod på denne fyrens klær. Så gikk alt rett vest for Johnny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå