godiva med 3 gull Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Da kommer jeg endelig inn i 3 trim.. selv om dette svangerskapet har gått som en vind gleder jeg med veldig til å møte babyen i magen!!! Og gleder meg veldig til selve fødslen Min nr 3.
Plutselig_gravid Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Velkommen:) Synes også tiden har gått fort denne gangen i forhold til første gang. Men, nå håper jeg at jeg snart er på vei ut av dette trimesteret. Har vært mye plaget denne gangen i forhold til med førstemann - så det skal bli en fryd å få henne ut!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer, og velkommen hit ! Godt det er noen fler som syns tida har gått fort ! :-) Skulle ønske jeg også "gledet meg veldig" til fødselen... Jeg kan ikke påstå at det er DET jeg tenker når jeg tenker på fødselen, hehe :-) Men jeg gleder meg veldig til fødselen er OVER !! :-D Min første ;-)
Dossa :) Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Hei og Velkommen hit til oss Du synes tida har gått fort til nå.....kanskje tida vil stoppe opp litt nå....jeg synes den går litt treigere nå på slutten. Sjøl har jeg att 7 uker før vesla kommer :) Gleder meg til tida jeg har i vente!! Masse lykke til videre i ditt svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå