Mammapudding Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Det er vel bare feber som er "gyldig" grunn til å ikke trene? Er tett i nesen, har bomull i hodet, grugg i halsen og vondt i kroppen..så har mest lyst til å sove i dag, hehe:) Trener du når du er forkjølet?
prebs Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Nei. Det skal man ikke gjøre. Men du kan gå deg en lett spasertur og få frisk luft og renset litt opp i "systemet". Men slapp av og la kroppen få tid til å restituere seg; da blir du fortere frisk også. God bedring=)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Ja, så lenge du ikke har feber kan du trene om du orker. Men orker du ikke lar du være ;o) Så enkelt er det i grunnen.
Mammapudding Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Takk for svar:) Har bestemt meg for å heller bruke dagen på lekser og avslapping, så får jeg heller trene imorgen hvis jeg er i bedre form:) Fredag skal jeg uansett trene, er afropowerdans å det er jo bare gøy..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå