chill+enda en til Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 I så fall, artister/låt/sjanger?
Ungmor med to herlige:D Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Ved fødsel av min førstefødte spilte vi en blandings cd, med blandt annet; - Robbie Williams -ABBA -hoobastank og mange fler. men de var rolige så man klarte å slappe av, eller så spilte vi av halleluja versonen fra shrek 1
MintCondition Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hehe nei, det vurderte jeg ikke engang.
suseduse Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 jeg hadde med, et par cdèr av MUSE. men blei bare til at radioen stod på, og til min store skrekk kom lillemann til Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing, uff.. hehe
stjertløvetann Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Jeg hadde tenkt å lage meg en cd eller fire, etter råd fra jm, men ting tar tid, og jeg fødte 2 uker før termin.. så kom aldri så langt jeg! Men jm anbefalte en cd med "husvask-musikk" type energisk, og en med rolig og avslappende musikk. Nesten lettere å si sjanger enn artister egentlig.. Men på energisk ville jeg velgt rock, som feks Gluecifer og Modest Mouse m.fl, og på rolig musikk hadde jeg nok tatt med alt jeg har av Mogwai (rolig, instrumental rock) og Mazzy Star. Hvis det blir en neste gang SKAL jeg ha med musikk, for denne gangen satte jm likegodt på p4 midt under fødsel..
frk Nilsen Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Jeg hadde med en dobbel CD av Neil Young og greatest hits av Leonard Cohen. Når anestesilegen satte epudural var det "neelde and tha damage done" som sto på....
chill+enda en til Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2009 Her var det inspirasjon å hente, takk :-) Flere innspill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå