Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Vi hadde jo nettopp en sånn tråd!! Og ja,jeg blogger. Gjør ikke alle det?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Ja også?? Kan jeg ikke spørre da eller? Herregud!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Mener alle de dustete kjerringene her inne sa at alle de som blogga måtte være sånne dumme plastikk damer med silikon og greier.. De har tydligvis ikke vært innom andre blogger! Man kan ha lyst hår uten å være et jævla nek for det!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Oj oj oj så irritert da? Hvorfor det? Det er selvsagt ikke alle som blogger som er "sånne dumme plastikk damer med silikon og greier", men de bloggerne som har drevet intens reklame for seg selv her inne har stort sett vært det.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Nei herlighet, har bedre ting å ta meg til!
<3Lykkelig<3 Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Ja, men har ikke så ofte tid til å skrive noe da, har ett busy liv.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Jaha? Nevn de bloggene som er sånn da! tipper dere ikke vet det, bare antar det!! Hvis det er en pen jente så MÅ hun nok ha silikon, eller være dum, osv. Det er ikke dermed sagt at hvis man har silikon så må man være dum. Er faktiks ikke alle som er født med kjempe store pupper som kanskje vil endre litt på det, men da må man jo bli dømt. viktig viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå