*babydrøm87* Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 jeg har hatt eggløsning denne måneden omkring den 13 februar! fredagen som var nå opplevde jeg noen ilinger i det høyre brystet akkurat som jeg fikk strøm i flere omganger det kom og gikk i ca 5 min, hva kan det være og er det noen som har opplevd det samme? det var veldig ubehagelig!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har opplevd det, uten at jeg fant ut hvorfor.. Men har lest at det kan være et tegn på graviditet, så krysser fingrene for at du har en spire i magen. Masse lykke til!
*babydrøm87* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 å håper det stemmer!venter på graviditets tester i posten, men de har blitt rotet bort i posten!helt utrolig,også er det noe jeg har betalt alt for! takk for svar! håper flere kan gi meg noen svar eller håp!
Prosjekt_baby84 Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jepp, jeg vet godt hva du mener. Det er ikke noe digg. Det er litt spreng i melkekjertlene dine, rett og slett. Det kan være tegn på graviditet, men det kan også være noe man kjenner innimellom i tiden mellom el og mens, på grunn av hormonene. Jeg var omtrent sikker på at jeg var gravid da jeg kjente det, for jeg har ikke kjent det før, men da var det altså ingenting i magen min. Er vel noe med det at man blir ekstra oppmerskom på alt som skjer i kroppen mens man prøver å bli gravid, og alt tolkes i alle mulige retninger. Lykke til:) Får håpe det faktisk er noe, er så kjedelig når kroppen lurer oss.
ladand# 02.09.06 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Henger meg på Ønskedrom jeg her. Opplevd samme, men hadde ingen spire på gang... Men du kan jo være den heldige:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå