AccidentalMum Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Skriver oppgave som skal inn på onsdag og etter 4 timers intens konsentrasjon (?) har jeg skrevet 301 av 3000 ord. Hurra!! Sukk
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Føler med deg.. Og vet akkurat hvordan du har det.. jeg har 2 oppgaver som skal inn så fort som mulig.. 5 oppgaver innenfor en innlevering og i tilegg så skal jeg skrive 2 pleieplaner som skal leveres samtidig.. Og her sitter jeg på Dib... I morgen blir det skjerpings.. Lykke til med oppgaven.. =)
AccidentalMum Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 I morgen, i morgen:) hehe, det har jeg sagt i mange uker og nå er det siste mulighet. Men her er jeg likevel gitt... Jeg skriver om Montessori- pedagogikk, det er veldig spennende og jeg brenner virkelig for det. Men er så vanskelig å hente fram inspirasjon når man bare vil legge seg i sengen med babyen sin...
AccidentalMum Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2009 Hva går du på blekkis? (takk pysa:) )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Helsefagerbeider.. Trodde jeg skulle få såååå god tid pga jeg ble sykmeldt tidlig pga bekkenløsning .. Da skulle jeg jo allikevel bare gå hjemme omtrent.. Men arbeidslysten kommer liksom aldri og tar meg.. hehe.. Men må skjerpe meg nå fremover.. Hva går du på da?? =)
AccidentalMum Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2009 Når har du termin? Jeg husker at jeg ble veldig aktiv på å ordne ting sånn to mnd før fødselen. Da skulle plutselig hele huset ommøbleres, alt skulle males og kjørte 2 tilhengerlass til boss- plassen. Kanskje du blir angrepet av denne basillen du også Allmennlærerutdanning ca 70% og montessori- utdanning utenom ca 30%. Jeg visste jeg ikke kom til å få god tid, og før jul var jeg så strukturert! Men det var nettop jul... og nå er det snart mars... hva skjer? uff, ok, nå begynner jeg påan igjen. Oppdaterer kanskje antall ord i løpet av natten
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Ca akkurat 2 mnd igjen til termin.. ( 30 april ) Og er egentlig på en sånn "byggerede" anfall allerede.. hehe.. Har malt og pusset opp hele gangen.., og skal starte på barnerommene til onsdag.. Har kladdet ned pleieplanen da.. Så egentlig bare og skrive den inn i morgen og omformulere setningene.. Det som tar tid hos meg.. Jeg skal på en måte ha setningene i perfekt orden så det høres bra ut.. det gir jo bra karakterer og ser bra ut.. men skal letne litt på kravene til meg selv nå fremover ja.. =)
AccidentalMum Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2009 Åh, så koselig! Jeg vil mye heller fikse barnerom enn å skrive oppgave! Jeg er egentlig perfeksjonist jeg også og veldig kritisk til meg selv. Men ikke denne gangen:) må bare skrive det antall ord jeg trenger nå så er jeg fornøyd. Skal levere 2 oppgaver neste fredag også som jeg heller ikke har begynt på (her kommer det fram). 561 ord, oioioi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå