Collet :) Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Dette bindet er SÅ mykt og godt for et sårt underliv etter fødselen! De svære bindene de har på sykehuset er greit nok samme dag og dagen etter men om du ikke blør så enormt etter det så er Seba bindene så mye mer myke og behagelige. - Så ta med noen på sykehuset også om du blir liggende 2-3 dager! Jeg småblødde bare i en ukes tid etterpå ved forrige fødsel og Seba gjorde nytten. De første dagene hadde jeg et Libresse med vinger under også for en ekstra sikkerhet, men Seba gjorde jobben sin. Kjøp inn to pakker, for du føler for å bytte litt ofte!
Gutt09 + Lillegull12 Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hvor kan man kjøpe sånn Seba bind da??
Gutt09 + Lillegull12 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hvor kan man kjøpe sånn Seba bind da??
Collet :) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 På alle slags matvarekjeder, de står sammen med de andre bindene, det er de de hadde "før i tiden", før Libresse og Always kom og erobret verden! Rosa/beige mønstret pakke, og det står Seba i hvit skrift.
Lillemus&mamma'n Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Det er ikke SABA self sit du mener, da?
Tomaten Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 På SØF ble jeg faktisk anbefalt å bruke SABA etter forrige fødselen, istede for libresse el always... Det er fordi de IKKE har det plastikk underlaget som de andre bindene har, og derfor puster bedre:) og man blir ikke så fort klam og ekkel nedentil... Hvertfall greit å bruke de første dagene, da man som regel er mest hjemme
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Men de derre binda der pleide iallfall før å "loe" så veldig - bomullen tøt liksom ut gjennom "nettingen" som lå utenpå - skikkelig ekkelt. Men de har kanskje forbedret dem ?
beredt Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Jeg brukte kun libresse lillablå pakke - nattbind i tiden etter. Kommer til å gjøre det denne gangen også, men kanskje jeg prøver saba også Takk for tips ihvertfall:)
lego Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Klarte meg helt fint med vanlig libress bind etter forrige fødsel, og jeg kommer denne gangen til å ta med meg egne bind på sykehuset for å slippe det tykke, ekle bindene som de har på sykehuset! Men for all del, andre må gjerne synes de Seba bindene er bedre.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 husker de bindene som mamma kjøpte til meg da jeg fikk menstruasjonen for første gangen.. for 18 år siden! Syntes de var veldig hodepute.. Men synes always har en litt vond tekstur..
Collet :) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2009 Jo, jeg mener SABA Self Sit! Husket feil navn...!
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Har ikke Saba self sit sånn derre netting utenpå seg da som henger fast i sting og sånn?? Iiiik!!! Husker jeg også fikk sånne da jeg først hadde mensen, det er vel sånn 18 år sida eller no
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Jge brukte å libress nattbind, i blålilla pakke etter sist fødsel, det skal jeg gjøre denne gangen å.. De holdt i massevis, og det er ikke plastikk på de om jeg husker rett:) Syntes det er så ubehagelig å gå med bind i utganspunktet att jeg orker ikke de som er så tykke. Men de er kansje blitt bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå