*ViMsA* Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 hadde dere latt barna arve crocs etter eldre søsken? Noen forslag til andre gode innesko? Liker ikke helt at de må ha sko hele dagen i bhg, så prøver ihvertfall at de har en som er god, lett og naturlig på foten.
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Mine arver aldri sko etter hverandre. Ingenting er så vondt som å gå i sko som er formet etter andres føtter. Ikke bra for barneføtter heller det. Anbefaler en god sandal som sitter godt på foten. Lett å vrikke foten i aktiv lek med sko som sitter løst.
*ViMsA* Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 nei, men crocsene former seg liksom ikke ser det ut til... ser ut som de er så myke at de holder seg "som nye", men jeg er usikker, ja... skulle kjøpe nye, men fikk ikke tak i noen farge hun ville ha ;P Snakket med bhg og de hadde ikke problemer med fall eller sånn med crocs. De var veldig fornøyd med de, bortsett fra at de er glatte når det er vått på gulvet! Vi brukte (ecco) sandaler før, men de er for små, og sommersko har ikke kommet i butikkene enda
miapia Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor må de ha sko da? Er det så kaldt på gulvet? Se under om de er slitt på noen måte. Er de ikke det ville jeg ikke hatt betenkeligheter med arving av crocs. Har et barn som sliter p de, og et som ikke gjør det. Da bør de ikke ha samme sko. Har barn som snubler lett, men ikke i crocs,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå