Gå til innhold

Stemmer dette, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har hørt/lest engang at kroppen ikke setter i gang fødsel når den er syk? (type forkjøla, infuelnsa, omgangssyka) Stemmer dette? Eller er det bare noe jeg har innbillt meg?

Kjenner at omgangssyken (mann og barn ligger rett ut med spy, diare og feber) kommer snikende. Og kjenner at jeg får fullstendig panikk her. Det er jo en kjent sak at diarè kan føre til fødsel. Men helt seriøst, jeg klarer ikke å gjennomføre en fødsel samtidig som jeg har omgangssyken. Noia noia noia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest skjer det ikke fødsel når man er syk, men selvfølgelig ingen regel uten unntak desverre.

Pakk deg inn i bobleplast og hååååp at du ikke blir smittet:)

Skrevet

Ikke for å stresse deg unødvendig, men min venninne fødte mens hun hadde omgangssyken... Får håpe du rekker å bli bedre før du går i fødsel!

Skrevet

jeg har hørt at man kan bli dårlig rett før fødsel... så motsatt egentlig... jeg var ivertfall full av snørr, gøgge og forkjøeøsessår når gutten min kom til verden..hehe... såg ikke ut og var potte tett og tung i hodet..;)

Skrevet

:o seriøst?

wæææ. Jeg blir helt ødelagt av omgangssyken jeg. Klarer ikke å ta vare på meg selv engang.

Tror toget har gått i forhold til å ungå å bli smittet. Sietter her og kjemper for å ikke kaste opp. Og er inne hos jenta for å skifte på henne ca. hvert 10min. Mannen min er fulstendig slått ut. Har aldri sett han sånn før. Han fungerer somrgel forbausende bra når han er syk. Men nå får jeg ikke kontakt med han engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...