Bare blåbær Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg begynnte å slanke meg før jeg ble gravid. Pga har levd det gode liv, med mye sofa og god mat... Samt endel godterier... Så fant jeg ut at jeg var gravid *JIPPI* Nå Fortsetter jeg med å spise sundt, ikke godteri, samt går en 40 min tur nesten hver dag. ( En skal jo ikke slanke seg under graviditet) Har desverre noen ekstra kg som jeg ikke rakk å få bort før graviditeten:( Foreløbig er formen veldig bra, og jeg klarer å følge den sunne dietten og trimmen. Spiser endel frukt, slik at jeg får dekket søtsuget. Håper jeg klarer å fortsette med dette hele svangerskapet, for da blir vel svangerskapet mitt lettere, og det samme med fødselen.. men så er jeg bare 4+6 på vei. Hvordan er det med dere? Er dere flinke til å spise sundt og trimme?
Kassie Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg er ikke noe flink, men har aldri vært flink til sånt. Var veldig tynn helt til jeg fikk min første, da la jeg på meg 31kg. Jobbet litt for å gå ned etter på men ca 10kg ble jeg aldri kvitt. Har fortsatt disse nå når jeg venter min andre, men satser på å ikke gå så mye opp med denne. orker ikke bli så stor som jeg var da så skal nok passe mere på hva jeg spiser. Første gang hadde jeg bekkenløsning og var sykemeldt fra 6 mnd, så ble mye sofa og snop. Denne gangen må jeg være mere aktiv pga lillemann. Er kjempe bra at du klarer å fortsette med gode matvaner og trimming. Så fortsett med det gode arbeidet.
Bare blåbær Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Kassie! Har vært alt for dårlig til trimming jeg også tidligere. Sofa og tv har liksom fristet mest. Men nå håper jeg at jeg har kommet i en god stim da.. 31 kg ja, det var en del det da. men du mistet da bra med kg etterpå da. Jeg venter jo nå min første, og er ikke tynn fra før, så da bare må jeg være flink... Hvor langt er du på vei da? Håper jeg slipper å få den kvalmen som så mange har, og trøttheten.. men det er vel noe somhører med med svangerskapet... *krysser fingrene*
Scopo Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Mitt normale, daglige kosthold er sunt. Salater, kylling, frukt og grønt, grovt brød med sunt pålegg. I tillegg har jeg trena ca. 2 g. pr uke + gått noen turer. Har ei jente fra før, som gjør at man automatisk blir aktiv. MEN, så ble jeg gravid, og bare 1,5 uke etter at jeg oppdaget dette satte kvalmen/oppkast inn for fult!!! AGHH..... Jeg er kvalm hele dagen, klarer ikke gjøre noe, sitter i en stol, kikker på utrolig dårlig tv. Maten jeg klarer å spise er: knekkebrød, appelsin, nudler.... veldig ensformig kosthold, men jeg regner med at når kvalmen har gitt seg, så blir nok kostholdet bedre også + ut å gå litt. Jeg er 11+5 i dag, og håper og ber om at kvalmen skal gi seg snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå