Gå til innhold

Hvit bokhylle til barnerommet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst, hvor finner jeg det til en rimelig penge...

De hadde på Ikea, med utkjæringer på kanten som var nydelig, men den har gått ut, finner ikke noe lignende, noen som har en , eller har sett det noen steder... please tips... skulle da ikke være så vanskelig å finne en hvit bokhylle, trodde jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett mange av de på finn.no... Eller er jo billy i hvitt billig.

Skrevet

Men, jeg vil ha en med litt utkjæringer på kanten..

Takk, skal skjekke finn nå, det tenkte jeg ikke på

Skrevet

Kommer ann på hvor stor den skal være. Vi kjøpte en på Ikea. Den har 3 hyller opp og 4 hyller i bredden, og 4 skuffer nederest. Helt super til bøker, leker og annet på barnerommet :) Ikke er den så høy heller, slik at snuppa på 3 år når opp, men helt på toppen må hun ha en stol.

Skrevet

Jeg har ivar skapet til mine. Malte det hvitt og monterte ben på - supert bokstap med dører. Finnes mange furuhyller i den stil på finn og jysk til en billig penge som enkelt kan males.

Skrevet

Tror det er denne:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40047675

Expedit

Og så kjøpte vi til skuffer som vi plasserte nederst. Sorry, husket nok litt feil.. 4 hyller opp og 4 hyller i bredden og ikke 3 hyller i bredden som jeg sa. Plass til maaaaassssse :)

Men ser du vil ha utskjæringer og det har den jo ikke...!

Skuffene er i hvert fall her:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70115540

Skrevet

sjekk på nettet da vel om de kan ha den i andre vare hus,,,, jeg kjøpte nettopp en slik på leangen, kjempe fin er den :-)

Skrevet

Har skjekket alle varehus sider som jeg vet om.. men finner ikke..

Kan desverre ikke ha en som er så bred, har ikke plass, kan gjerne være ganske høy...

Leangen,? hvor er det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...