Gå til innhold

Fy.... disse månedene her er harde, gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag betalt over 14 000 i regninger, og det er utenom hus og mat, og neste måned er ikke så veldig mye bedre....

Tøft å være alene om det økonomiske....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flink du er som tar annsvar nå, og tror på att det er tøft. så skryt til deg! men hvorfor har du så høye regninger? regningene forsvinner ikke jo mer man drøyer, de vokser bare og en dag må man svi veldig for det. dessverre. Man må ikke bruke mer enn man klarer å betale. Men kjempeflinke deg som gjør opp for det nå, tøft nå men det er veldig bra å kvitte seg med regningene. stå på

Skrevet

De to mnd her er ikke noe morsomme nei. Det kommer store regninger ned i postkassen ofte om dagen. Hadde så fint ordnet til det meg å legge av penger til disse mnd, helt til bilen stoppet i januar og pengene forsvant der istede.

Ikke like enkelt å være to å dele det økonomiske heller, Jeg skal være glad når mars er forbi og de siste store regningene er over for en stund. Så jeg kan spare opp litt igjen.

Skrevet

Jeg betaler alle ved forfall, eller så kontakter jeg kreditorene og får det utsatt. Men denne måneden så var det veiavgift, strøm(skyhøy, har ikke ved), TV-lisens, legeregning, og et par små kreditter. Jeg drøyer dem ikke, selv om det frister. De er bare så fæle denne måneden og neste..... Forsikringer osv osv....

Jeg klarer meg, men har utgifter som jeg må gjennom fremover. Har f eks en konfirmasjon i mai, også. Gave og alt som skal til for å lage en fin dag der. Skal ha det hjemme, og kjøper ting jeg trenger billigst mulig, men det koster, likevel....

HI

Skrevet

Ja, det er det som er problemet; plutselig kommer en stor utgift en ikke har klart å beregne, så velter hele den planen om å sette av hver måned.... Kjenner meg godt igjen i den der.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...